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2020.04.27

【COVID-19 JAPAN Webinar 】日本語ウェビナーのお知らせ「困難からの現状打破」-生活者の「感情」に寄り添うブランディングとは? Prepare to Overcome –– Branding Through Emotion for Challenging Times

これまでカンターでは、COVID-19パンデミック後の将来に備えるためにブランドがとるべき行動について、様々な記事ミニウェビナーシリーズでお伝えしてきました。

今回ご案内する日本主催のウェビナーでは、世界で検証された独自のブランド構築フレームワークを用いて、不確実性がさらに高まった日本市場において、ブランドが取るべき実用的なステップについてお話し致します。

消費者にとって広告は、どんな状況であれ時間が経ってしまうと、広告の具体的な内容より、それを見て自分がどの様な気分になったか(思わず笑ってしまう、すごく考えさせられる、インスピレーションをもらった 等)という印象の方が記憶に残ります。

情報が錯綜する今だからこそ、カンターはまず立ち止まり、ソーシャルメディアやその他の情報源からデータを読み込みました。そして、この混沌とした状況下で、日本の消費者が心の底で感じていることに耳を傾け、改めて理解を深めました。

是非、カンター・ジャパン主催の日本語ウェビナーにご参加いただき、消費者心理を正しく理解し、次にとるべきステップを一緒に考えましょう。

When the storm passes, consumers may not remember exactly what a brand said or did, they’re going to remember how the brand made them feel.

Whether it made them laugh, whether it made them think, whether it played for the team, whether it inspired.

Join the Kantar team as we stop, listen, and understand what consumers in Japan are feeling by using data from social media and other sources.

Allow us to show you how our extensively validated brand building framework can yield practical pathways which brands in the Japanese market can take during these uncertain times.

To hear more, please join us for a webinar (for English speakers) 
and we will be happy to answer questions and have further discussions afterwards.

Free Webinar Details

現在、ウェビナー(無料)は、下記登録ボタンより登録いただきますと録画版の視聴が可能です。

Now, You can get the recorded version of the webinar (free) by registering from the following registration button.


日本語ウェビナー/ Japanese session:

  • 日時:2020年4月30日(木) 12:00-13:00
  • Thursday, 30th April, 2020. 12:00-13:00 
  • Speaker: 臼田 朝美
    • Director, Brand & Communication
    • Brand Guidance Lead in Japan
    • Asami.Usuda@kantar.com


英語ウェビナー/ English session:

  • 日時:2020年4月30日(木)14:00-15:00
  • Thursday, 30th April, 2020. Time 14:00-15:00
  • Speaker: Diya John
    • Manager, Brand Strategy in Japan
    • Diya.John@kantar.com

 

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