インスピレーション

2016アドマップ賞パーソナリゼーション時代のマーケティング

2017年1月27日 広報室

受賞者は最近、Kantarが主催する2016年のAdmap Prizeで発表されました。CHIのOliver Feldwick(写真)は、彼のエッセイ「奇妙なパーソナライゼーションの谷」で金賞を授与しました。 オリバーは、6月23日のカンヌ・イノベーション・フェスティバルで、他の受賞者とともに、式典で5,000ドルの賞を受賞しました。 入社した皆、そして裁判官に感謝します。 無料のエントリーをダウンロードするにはリンクをクリックしてください。

The winners were recently announced in the 2016 Admap Prize, sponsored by Kantar, with CHI’s Oliver Feldwick (pictured) taking the gold award for his essay, “The uncanny valley of personalisation”. Oliver received his prize of $5,000 at a ceremony during the Cannes Innovation Festival on June 23rd, alongside the other winners. Many thanks to everyone who entered and to our judges. Follow the link to download the winning entries for free.


KEYWORDS この記事のキーワード: